Sunday, August 29, 2010

Seminggu lagi Poli nak Cuti!!

Yeay!! Minggu ini adalah minggu last, kemudian kita cuti yeay!! hahaha...x sabar2 lak aku nk cuti ni. Yer la, boleh aku berjaga malam hari-hari. Alah, lagi pun sebelum ni pun aku slalu gak berjaga malam. Cuti ker, x cuti ker sama ja. Kalau cuti ni, apa yang aku nak buat eik?? hmm..bulan puasa-puasa ni letih ar kalau nk p jalan-jalan. So, kena dok rumah la nampaknya. Rasa-rasa poli kali ni cuti raya dua minggu je kot? Entah aku x kesah lah berapa mingu sekali pun yang penting kita enoy!! (aik cam pernah dengaq ja ayat nih??). Sebut pasal raya ni, aku terus teringat ketupat dengan rendang ayam yg mak buat...pergh dengan lemak berminyak ketupat tu..fuhh...makan sekali pasti nak berkali-kali.. Ketupat palas dengan rendang ayam adalah satu sajian yang penting di pagi raya. Tanpa dua benda nih, x bermaknalah raya aku pada tahun tu.

Pasal makan da sebut apa lagi yer, hmm...ha..satu benda g, baju raya. Hehehe..tahun ni aku tak tau lagi nak beli baju raya ke atau pakai jer baju raya tahun lepas. Baju raya aku tahun lepas warna HIJAU lembut. Mak yang pilih warna tu. aku hanya tau pakai ja. Sebernya tentang baju-baju raya ni, aku x menitikberatkan sangat, yang penting raya tu ada ketupat sudah. Itu yang penting!! bawu la enjoy raya aku. Tapi kalau boleyh tahun ini aku nak baju warna biru pula lah..DARK BLUE. baru nampak kool skiet..hehehe

No comments:

Post a Comment